Gjør det som de andre ikke gjør. Stå ut og bli lagt merke til av de menneskene som vil handle hos deg.
Hva kan jeg gjøre for deg?
Mitt mål er å gjøre deg så lekker at kundene etter hvert kommer til deg uten at du må betale for reklameplass.
Veien dit er som følger:
- Grundig bakgrunnsarbeid rundt dine kunder og din virksomhet.
- Hva gjør deg enestående i kundens øyne?
- Den «store ideen» som skiller deg fra konkurransen
- Hvem, hva og hvordan er kunden?
- Lage en måte å snakke til kundene på som treffer dem midt i betalingsviljen
- Utbyttet kunden får
- Ulempene de slipper
- Produsere og distribuere dialogen for aktuelle flater som ditt nettsted, artikler, pressemeldinger, sosiale medier, og ja, annonser er nødvendig for å komme i gang.
- Lære av og bearbeide resultatene.
Dette er mine verktøy:
- Historiefortelling – Jeg bygger historier rundt hvordan du hjelper kunden fra problem til løsning, men tar den noen skritt lenger enn vanlig content artikler.
- Nettsider – De aller fleste nettsteder gjør en rekke brølere i hvordan de jobber med salg. Her dreper jeg alle «darlings» som bremser sidens mål.
- Sosiale medier – Distribusjon av din dialog. Det være seg Facebook, Linkedin, Tiktok eller andre, så er hva du sier det som bestemmer suksessen. Kanalen definerer kun formatet.
- Søk, betalt og organisk – Plassering i verdens største shoppingsenter defineres av hvor god en er på enten å bygge etterspørsel i andre kanaler, og eller hvor mye penger en er villig til å bruke i annonsering. Begge deler funker om det gjøres riktig.
- Kurs – Jeg lærer opp og veileder deg og dine ansatte til å bruke verktøyene, slik at dere ikke er avhengige av meg når ting fungerer.
Hvem hjelper jeg?
Jeg er spesialist på budskap rundt programvare, kursvirksomhet og finans.
Har du en testet og validert tjeneste eller produkt som er så bra at du trodde det skulle selge seg selv, men gjorde det ikke? Da vil jeg gjerne at du booker en samtale
Hvem er jeg?
De siste årene har jeg spesialisert meg i hvordan en gjennom digital annonsering kan ta tak i målgruppen, holde på deres interesse, og få dem til å handle. Først og fremst gjennom sosiale medier, men også etter hvert for søk og på nettsted.
Det jeg har lært er at jo mer gjennomarbeidet markedsstrategien er, jo billigere blir markedsføringen. Og det får en til ved å ha et produkt som faktisk hjelper, å kjenne sin kunde, og vite hvordan en snakker med dem.
Jeg har jobbet med kunder som
- Monner
- Vertikal Helseforsikring
- PriceWaterhouseCoopers
- 24SevenOffice
- Beaufort Solutions
- Visma Consulting
- GlaxoSmithKline
- Aktiv Eiendomsmegling